donderdag 5 september 2019

DROOMHUIS OP HET WATER #DAMESVANRUSTICUSSTYLING #TINEKHOME #HKLIVING #DOINGGOODS




 Een grote droom die uitkomt!!

 We hebben het altijd al gezegd; later als we groot zijn wonen 
we op een woonboot. Ik (Myrle) kon mijn draai niet echt meer vinden in de Vinex wijk. Ik was verknocht geraakt aan Drenthe doordat ik hier dagelijks heen reed naar Marieke haar fabrieks loft. We openden de winkel in Meppel in mei en het voelde logisch voor mij om hier te gaan wonen. 

Mark en ik waren aan het struinen op Funda en daar stond hij mooi te wezen, onze boot!
Het was gelijk liefde op het eerste gezicht! 

De beslissing was snel genomen...
Ik ga mijn grote droom achterna door met mijn gezin 
op het water te gaan wonen.  



 De laatste controle van de boot op de scheepswerf.  
Toen de boot goedgekeurd werd kon het klussen beginnen!

De naam van de boot "Ganges" heeft de vorige eigenaar bedacht,
omdat hij een bijzondere reis door India heeft gemaakt.
Wij gaan de naam nog veranderen in een naam die meer bij ons past.  



Natuurlijk moesten de dames van Rusticus wel even een kijkje komen nemen 
toen de sleutel was overhandigd!





Kiekje van mij en mijn grote zus...vastgelegd door Marieke!



Deze leukerd, onze Merel, heeft snel een plattegrondje gemaakt om het alvast een
beetje visueel te maken.



     Maar eerst wat werk verrichten voordat er ingericht en gestyled kon worden.

  
Voor...


en na...


We zijn enorm blij dat er in de boot een kachel zit,
echt een extra dimensie aan het woongenot!








Deze prachtige Togo van Best wel Hip is onlangs toegevoegd aan mijn interieur😍
Een heerlijk en hip element!

Uiteraard zullen er meerdere items volgen die onze boot gaan opleuken.


Klik hier voor deze schattige panter


Maar deze gezellige vriend is ook heel leuk en ook 
nog eens een spaarpot


Dit prachtige plaid 


Maar dit Plaid staat ook heel leuk! 


Klik hier voor dit schattige deurknopje van een zeepaardje. 

 



Het gebied rondom de woonboot is prachtig! 

  Zo fijn om in deze serene en vrije omgeving te wonen en toch zo dicht bij hartje stad.

Ook de jongens genieten met volle teugen van het avontuur. 
We hebben ze gelijk bij alle plannen betrokken, van de bezichtigingen 
tot aan het klussen. Iedereen had er gelijk een goed gevoel bij! 
  
We
return to each
other 
in waves.
this is how water
loves. 





Ik heb niet alleen gezegd dat ik altijd al op een woonboot wilde wonen, 
maar ook dat de naam van de straat waar ik ging wonen een mooie naam zou hebben. 

En hier wonen we dan... 
op onze prachtige woonboot aan de Paradijsweg in Meppel.  

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om meegenomen te worden in mijn 
avontuur op onze woonboot. Binnenkort zal er uiteraard een update volgen. 

See you on the next wave!   

Liefs Myrle   


1 opmerking:

  1. Wauw Myrle, prachtig. Mijn man en ik zijn ooit (in 1987) begonnen op een woonboot in Heemstede, heerlijk. Heel veel woonplezier. Groeten van Jeanette, uit Stadshagen (van de multomap).

    BeantwoordenVerwijderen