zondag 7 december 2014

HAY GIVEAWAY BY FONQ







VINDEN JULLIE HEM OOK ZO GEWELDIG DEZE GYM HOOK VAN HAY?!
JA NATUURLIJK.!!

KOMT DAT EVEN GOED UIT...... IK MAG ER EENTJE WEGGEVEN IN SAMENWERKING MET FONQ HET EIGENTIJDSE WEBWARENHUIS EN HAY.
ZOEK JE EEN LEUK CADEAU VOOR IEMAND OF JEZELF NEEM EENS EEN KIJKJE OP DE SITE VAN FONQ, 


HET IS ZO'N SIMPEL ONTWERP, MAAR DAARDOOR OOK ZO GEWELDIG.
HET LEUKE VIND IK ALS JE HEM OPHANGT, HET LIJKT ALSOF HIJ IN DE MUUR WEGVALT, DOORDAT DE ACHTERKANT PLAT IS.

HIJ IS MAKKELIJK TE BEVESTIGEN, DE SCHROEFJES WORDEN ERBIJ GELEVERD EN IN EEN PAAR MINUTEN HANGT IE EN IS  HIJ KLAAR VOOR GEBRUIK.
 NIET ALLEEN STAAT HET HEEL GAAF AAN JE MUUR, OOK IS HIJ PRAKTISCH IN GEBRUIK.
 ALS KAPSTOK, OF OM THEEDOEKEN EN HANDDOEKEN AAN TE HANGEN.

DE GYM HOOK DIE IK MAG WEGGEVEN IS IN DE MAAT L EN IN EEN NEUTRALE HOUTKLEUR.

ZEG NOU ZELF... DEZE MOET JE TOCH HEBBEN :)

WAT MOET JE DOEN OM DEZE PRACHTIGE GYM HOOK TE BEMACHTIGEN;

*NEEM DEEL AAN MIJN BLOG EN LAAT EEN LEUK BERICHTJE ACHTER WAAROM JE DEZE GYM HOOK ZO GRAAG WIL WINNEN.


DOE MEE, JE WEET MAAR NOOIT!
VEEL SUCCES.

MAANDAG 15 DECEMBER MAAK IK DE WINAAR BEKEND!

LIEFS MARIEKE

Foto's: Marieke Rusticus, met dank aan Mees Rusticus

15 opmerkingen:

  1. Super leuk!! Ik doe heel erg graag mee hij zal super staan in onze nieuwe keuken :)
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf! Zou ik heel graag een mooi plekje in huis willen geven!!! Duimen maar!!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh die is echt heel tof! Zou een hele goeie (kap)stok achter de deur zijn om eindelijk de hal eens af te maken en deze dan op te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, super leuk! Deze staat al een tijdje op mijn verlanglijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik doe weer mee! Wij hebben donderdag een bod op een huis gedaan en wachten in spanning af.. Mijn shopwoede kent inmiddels geen grenzen meer want alles onder het mom van "voor het nieuwe huis" ;-). Als ik nu eens iets zou winnen, zou dat heel leuk zijn! Deze haak is geweldig, een mooi ontwerp voor in de keuken, de hal, het toilet enzovoort enzovoort :-) Wat een leuke giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is super leuk en zou heel mooi in mijn huis staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaah, die staat op mijn wishlist!!! Zo mooi, zou perfect staan op onze (nog te vernieuwen) slaapkamer. Het behang ligt al klaar voor op de muur! Ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josette van Raamt8 december 2014 om 11:19

    (josvraamt) op IG
    Wauw, Ik ben er gewoon stil van... mooimooimooi...geniet ook zo van je blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh deze zijn prachtig! Die zou ik heel graag winnen. Zou hier heel erg mooi in huis passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh deze is perfect voor bij mij in de keuken! Op dit moment hangen mijn theedoeken nog aan op de muur geplakte houten wasknijpers dus dit lijkt me een zeer mooie vervanger! Graag! Liefs Laura (lala_loopsa)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn lichtsnoer hangt nog steeds heel triest aan een schroefje aan de muur, dus ja......ik ding graag mee naar deze toffe wandhaak! Liefs, Jessica (cuubphoto)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ge-"woon" omdat ie super tof is en ik heeeeel blij wordt van het merk HAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. José Russchen9 december 2014 om 10:45

    Wauw, wat een leuke giveaway! Ik zou de Gym Hook van HAY graag een mooi plekje willen geven in de keuken! Of in de gang... of in de kleding-/werkkamer... of in de badkamer of.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tegekke giveaway. Ik zou deze Gym Hook een plekje geven op de kamer van mijn zoontje. Heb ik eindelijk iets waar ik de rondslingerende handdoekjes op kan hangen en het zou perfect in het kamertje passen. Liefs susan (suusgoose)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, deze zou ik heel graag willen winnen voor onze nieuwe badkamer!

    Groetjes Maaike (sproetinhuis)

    BeantwoordenVerwijderen