zaterdag 24 september 2016

NIEUWE VLOER #HOLLANDSCHEVLOEREN

Wat een woongeluk voor mij en mijn gezin!

Ik mocht een nieuwe vloer uitzoeken..... :)

Ik droomde al een tijd over een nieuwe vloer en o wat zou het te gek zijn als dat een echte houten vloer kon zijn!
Want ja zeg nou zelf, hout leeft, het is puur en heeft zoveel uitstraling!
Daarbij is het duurzaam en geeft je interieur een meerwaarde.


Lekker genieten vanuit mijn hangstoel, niets voelt zo fijn aan je blote voeten dan een houten vloer


Ook Simon is blij!


 Het creeren van een warme en gezellige uitstraling.



De vloer is met allerlei materialen en kleuren te combineren.


De noesten en nerven zijn zichtbaar,  op deze manier gaat het echt leven voor mij.


De Nieuwe folder van Hollandsche vloeren met een stukje over mij en mijn geluk met deze nieuwe Hollandsche vloer.


Zoals je ziet is het een lichte houten vloer, hij is geschaafd en behandeld met wit hardwax.
Ik heb gekozen voor een mooie brede plank van 22 cm  en 13 mm dik. De naam van deze vloer is: "De Schoorlse duinen"

Onze vloer ligt nu een week in ons huis en ik kan zeggen dat elke keer wanneer ik thuis kom, ik me dolgelukkig voel. Ik ben blij met het resultaat!

Wat een groot voordeel is, je ziet er niet alles op en zeg nou zelf.. ideaal toch met een gezin en hond.
Hij is onderhoudsvriendelijk, ik zuig elke dag ( moet helaas wel met een hond) en dweil drie keer per week.
Daarna ziet hij er weer spik en span uit.

Een vloer is een hele belangrijke basis in je interieur en daarbij moet deze ook een flink aantal jaren mee en heeft veel te verduren, helemaal in een gezin. Wij hebben twee kinderen en een hond, dus het moet wel tegen een stootje kunnen. In deze vloer hebben we dat echt gevonden.
Daarbij komt dat ik veel met interieur bezig ben, zowel in mijn vak als prive, deze vloer past hier perfect bij. Hij is makkelijk te combineren met veel kleuren en materialen.

Ik hou jullie op de hoogte over mijn verdere bevindingen van deze vloer, wil je meer weten over de Hollandsche vloeren klik hier

Liefs Marieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten