donderdag 25 oktober 2018

INDUSTRIËLE KRAAN VAN AXOR, THUIS BIJ MARIEKE RUSTICUS IN DE KEUKEN!


Toen ik ( Marieke) voor het eerst in dit huis kwam om het te bezichtigen, was ik verkocht, verliefd en wilde niets liever dan hier gaan wonen, al mijn droomwensen zouden hier uitkomen!

Op het platteland, in een oud industrieel pand en in een loft.

Wauw!

Deze droom is uitgekomen en ik voel me intens dankbaar dat ik hier mag wonen. Het had heel wat voeten in de aarde en het ging niet zonder slag of stoot, maar we zitten hier en voelen ons hier alle  vier ontzettend thuis!

Het was wel een verandering, vooral voor de kinderen en mij vriend, Aangezien zij alleen de stad zijn gewend, dus voor hun was het wel schakelen, .

Ik kom van oorsprong van het platteland, en ging terug naar mijn roots.

Dit alles had uiteraard niet gekund als het gezin er niet voor zou gaan. We moeten er tenslotte samen wonen en wil je er graag samen gelukkig zijn, dat gaat dus goed :).



Eigenlijk was alles in dit huis zoals we erin trokken helemaal perfect en paste precies bij onze woonsmaak.
De keuken is ook erg industrieel , stoer en vooral erg functioneel.

Hij is gemaakt van roestvrijstaal en betonplex.
We hebben er zelf een stoere oven en gasfornuis in geplaatst, het enige wat nog wel ontbrak om de keuken het totaalplaatje te geven was de kraan.

Er zat een prima kraan in, maar ik vond dat in zo'n stoere keuken ook wel een stoere kraan mocht, zeg nou zelf een kraan maakt het wel net extra af, de finishing touch zeg maar.

Nu mogen we ons de gelukkige eigenaar van een heus industriele mengkraan van Hansgrohe noemen.

De kraan die ik heb is de Axor Starck Semi Pro mengkraan
Deze kraan is onderdeel van de stijlvolle AXOR Starck, Phillip Starck streeft bij zijn productontwerp naar een heldere functionaliteit en eenvoudige werking, het product moet intuïtief
 te bedienen zijn.


Ik kreeg deze netjes opgestuurd en kon deze heel gemakkelijk zelf monteren in de keuken, in een klein kwartiertje was het klusje al geklaard!

Ik heb de kraan nu drie weken in gebruik en hij bevalt heel goed, het feit dat er een sproei stand op zit, vind ik heel praktisch met schoonmaken. Het is een kraan die qua uiterlijk perfect past in ons huis en keuken en daarbij ook erg functioneel is.


Ik, helemaal happy de peppy in mijn keuken.




Dat de kraan flexibel is, is ook erg handig! De kraan heeft een draaibereik van 360 graden. Deze draaivrijheid komt ook van pas bij een dubbele spoelbak.
Daarbij kan je ook nog eens kiezen uit twee straalsoorten, de normale straal en de douchestraal, dit is erg handig bij het schoonmaken van vieze pannen ;).


Naast dat de kraan een industriele look heeft, is het mengpanel weer erg strak. Ik vind dit een mooie en spannende combinatie in het design.




Kortom ik ben ontzettend blij met mijn kraan, dat je zo gelukkig kan je zijn met een kraan, ....maar zeg nou zelf; Een kraan gebruik je heel wat keren op een dag! Dat deze leuk is om naar te kijken en daarbij erg praktisch en functioneel is, dat is toch een perfecte combinatie!!

Wat ook een groot pluspunt is en mijzelf een fijn gevoel geeft,  is dat er een garantie van vijf jaar op zit. Niet geheel onbelangrijk.

Mocht je meer willen weten of zelf op zoek zijn naar en mooie kraan voor in keuken en/of badkamer, klik dan hier voor de link.

Liefs Marieke.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten