maandag 27 januari 2014

UNDERLAYMENT











 
VOORHEEN WERD UNDERLAYMENT MEER ALS BASIS OF ONDERGROND GEBRUIKT IN EEN HUIS. NU IS  HET ECHT EEN OP ZICH ZELF STAAND METARIAAL.
JE ZIET NU ZELFS DAT ER MEUBELS VAN GEMAAKT WORDEN, IK VIND DIT ZO´N LEUKE TREND. IK BEN ER EEN BEETJE IN LOSGESLAGEN GELOOF IK. MIJN VLOER, MIJN SCHUIFDEUR EN ZELFS MIJN KASTDEUREN, ZE ZIJN ALLEMAAL VAN UNDERLAYMENT. GROOT VOORDEEL HET KOST BIJNA NIETS.
IK HOUD WEL VAN DAT STOERE RUIGE MATERIAAL.
 
Bron: foto´s Marieke Rusticus en pinterest

4 opmerkingen:

  1. Ikke ook :-)
    Het staat prachtig!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja super materiaal....ziet er ook mooi uit.

    -X- Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marieke, wij willen onze keuken maken
    Van underlayment. Alleen alle werklui raden het ons af ivm krom trekken. Grrr.. Heb jij het behandeld? En wat is jou ervaring? Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen