dinsdag 22 oktober 2019

RITJE DOOR HET WEILAND #DAMESVANRUSTICUSSTYLING #HKLIVING #DOINGGOODS



Ritje door het weiland!  

De dames van Rusticus zitten nooit stil en zijn altijd bezig met de 
leukste projecten uit te voeren. Maar deze keer mocht ik een project voor ze bedenken! 

Ik zit in mijn laatste jaar op het Cibap en loop stage bij de dames. 
Als afstudeeropdracht mag ik de website vernieuwen, dit doe ik door 
een mooi fotoserie en een promotiefilm te maken. 

Mijn idee voor de shoot ontstond door de liefde voor de natuur, 
het onderweg zijn en samen genieten van de dames van Rusticus. 

Als titel heb ik dan ook OUTSIDE EASE, wat staat voor het gemak buiten. 

Hier een kleine sfeerimpressie van de shoot! 



Mijn idee was om de dames in een auto of busje te filmen en fotograferen. 
Omdat ze vaak onderweg zijn om interieurplannen te realiseren. 
Dankzij Jeroen Otten mochten we deze vette bak lenen! 

Klik hier om de auto te bekijken Motorhuis Otten

Het leek alsof de Ford hier precies op de goede plek was en al jaren stond. 




Achterin de truck heb ik een gezellige setting gecreëerd, dit door veel
perzische tapijtjes en vrolijke kussens. De setting werd afgestyled door
veel mooie producten uit onze winkel.



  Deurtje open...


En deurtje dicht... met de beentjes uit het raam!


Natuurlijk moesten er ook nog wat mooi foto's gemaakt worden 
voor instagram, in zo'n vette bak zit je niet dagelijks! 



Om de setting nog leuker te maken heb ik veel producten uit de winkel meegenomen. 
Hieronder staan verschillende items met een linkje naar de webshop. 


Bekijk hier al ons mooie keramiek op de website!
Klik hier voor de mooie kopje 'Frost' van Hkliving! 




Dit prachtige dinerbord 

Maar deze prachtige mok past ook helemaal in het plaatje!  



Klik hier voor zachte kussen op de achtergrond. 



 

Klik hier voor de prachtige mand van Tine K. 
En hier het handgemaakte plaid van Doing Goods. 

De meeste accessoires die gebruikt zijn tijdens de fotoshoot zijn naast de webshop, 
ook verkrijgbaar in onze winkel aan de Kruisstraat 5 in Meppel! 

Kom gerust een kijkje nemen! 

  Heel erg prettig om samen te werken met deze dames!
Je merkt dat de dames goed op elkaar zijn ingespeeld en
daarbij is een goede samenwerking van belang. 

Tijdens de shoot hebben Merel en Madelief mij goed ondersteund!
Madelief heeft geholpen met het stylen van de auto en
Merel heeft tussendoor prachtige foto's gemaakt

De samenwerking van ging erg goed en voelde daarom erg vertrouwd. 
  





Een hele geslaagde dag met een mooi eindresultaat! 
  
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast worden van dit soort projecten met 
de Dames van Rusticus! 

Binnenkort ga ik de dames nog een keer filmen en fotograferen, 
deze keer in een setting binnen in het bijzondere huis van Marieke. 

Dus hou het blog in de gaten voor een update. 

We're always on the move!     

Liefs Femke    



Geen opmerkingen:

Een reactie posten